Never fear 'cauz E-Cis here!

Waar en wanneer ben jij het bangst?
Waarom vrees jij met grote vrezen het leven?
Hoe voel jij je in de put, in het dal?
Hoe ontsnap jij aan de pijn
die door merg en been gaat.
Tot je op de top van de berg
staat?
Niet wanhopig blikkend
in het ravijn. Wegend of wikkend
wat voor- en nadelen zijn.
Twijfelend of je niet wordt belazerd
niet de afgrond in lazert
Vechtend tegen onverzettelijke krachten
overrompelende, onmenselijke machten
Laat mij je jouw pijn verzachten
Ik zie jou slikkend
en snikkend
door stress bijna stikkend
Hikkend
tegen ellende en problemen
aan. Geef mij nu jouw angst!
Laat me jouw last op mijn schouders nemen
Ik hou je vast, draag je in mijn armen
weg van de poort naar de hel
Mijn walhalla staat open
Klaar voor ontvangst
van jou
uit medeleven
omdat ik van je hou

Reacties

Populaire posts